Klantenservice

Graag beantwoorden wij al je vragen over onze rozen, bestellen, betalen of hoe je rozen ingepakt worden voor verzending. Je kan het beste eerst hier kijken om het antwoord te vinden op je vraag. Als je vraag er niet tussen staat dan kan je ons altijd bellen of mailen. We helpen je graag verder. 
OLIVIA-ROSE-AUSTIN-bordur_1

Bestellen

Bestellen kan gemakkelijk 24 uur per dag, 7 dagen per week via de website van Belle Epoque. Veilig betalen kan via iDeal, credit card of achteraf via Klarna. Na het plaatsen van de bestelling ontvang je een bevestigingsmail met daarin een link waarop je kan zien wanneer deze geleverd wordt.
  • Vele soorten rozen op voorraad.

  • Gemakkelijk on-line bestellen

  • Duidelijke omschrijving bij elke roos.

Hoe kan ik bestellen?

Het bestellen van rozen is eenvoudig en gaat als volgt:

  • Vind de roos van je keuze en klik hierop.
  • Kies de gewenste (en beschikbare) variant: kale wortel, in pot of een XL-klimroos in pot.
  • Kies dan het gewenst aantal.
  • Voeg je keuze toe aan de winkelmand.
  • Ga naar ‘nu afrekenen’ om te betalen.
  • Vul uw gegevens in en selecteer de gewenste betaalmethode. 
  • Als je bestelling verzonden is wordt deze bij ons verwerkt. Wij sturen u een E-mail terug voor de bevestiging dat de bestelling bij ons is aangekomen. 
  • Met de beperkte beschikbaarheid van sommige bijzondere soorten kan het zijn dat een roos niet voorradig blijkt te zijn. Je ontvangt in dat geval hierover een E-mail en wij storten het aankoopbedrag direct retour.
  • Als je rozen worden verstuurd ontvang je opnieuw een E-mail met daarin een track & trace code. Met deze code kan je de bestelling volgen.

Bestelling wijzigen

Het wijzigen van je bestelling is mogelijk totdat je bestelling is verstuurd. Het wijzigen van je bestelling is mogelijk door een e-mail te sturen naar info@belle-epoque.nl. Vermeld hierin je bestelnummer.

Bestelling annuleren

Het annuleren van een bestelling is mogelijk totdat je bestelling is verstuurd. Annuleren is mogelijk door een e-mail te sturen naar info@belle-epoque.nl met daarin het bestelnummer.

Betalen

Betalen kan op de manier hoe jij wilt. Uiteraard is betalen via iDeal mogelijk maar ook achteraf via Klarna. 
  • Betaal veilig via verschillende betaalmethodes.

  • Al onze prijzen zijn inclusief BTW.

  • Een grote bestelling? We helpen je graag.

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan op veel verschillende manieren. Uiteraard kan dat met iDeal, CreditCard, BankContact of met Klarna. Voor iedereen een optie!

Kan ik achteraf betalen?

Wil je achteraf betalen? Kies dan bij afrekenen de optie Klarna.

Kan ik op factuur betalen?

Betalen op factuur kan uitsluitend via Klarna.

Bezorgen

Je bestelling wordt meestal binnen 7 werkdagen bij je thuis geleverd. Mocht het voorkomen dat een roos niet op voorraad is dan kan het mogelijk wat langer duren en brengen we je daarvan op de hoogte. 
  • Duidelijke afspraak over wanneer je bestelling bij je thuis is.

  • Je rozen zijn goed verpakt zodat deze voor een prettige reis.

  • Geleverd via DPD of Packs en te volgen via Track & Trace.

Waar blijft mijn bestelling?​

Soms is een bestelling vertraagd doordat de aangesloten kweker niet op tijd kan leveren. Wij leveren je bestelling het liefst ineens uit en daardoor kan het soms voorkomen deze vertraagd is. Heb je een vraag over je bestelling? Mail dan met het bestelnummer naar martijn@belle-epoque.nl en wij reageren zo snel mogelijk.

Hoe verzenden jullie de rozen?

Kale wortel rozen worden vochtig verpakt in een afgesloten plastic en doos. Afgesloten in de verpakking zijn de rozen op koele plek (bijvoorbeeld op de vloer in de berging of schuur) maximaal 2 weken houdbaar. Is de zak eenmaal geopend, dan moeten de rozen ook gelijk de grond in.

Rozen in pot snoeien wij terug. Dit doen wij om de rozen te beschermen tegen de warmte en het gebrek aan licht. Haal de rozen bij ontvangt gelijk uit de doos en geef ze goed water. De blaadjes van de roos kunnen iets verkleurd zijn door het gebrek aan licht in de doos, dit trekt echter snel weer bij. Wacht tot de plant flink begint uit te lopen en plant deze dan volgens ons advies. Haal de roos dus niet gelijk uit de pot, zo voorkom je beschadigingen aan het wortelgestel.f dan ontvang je een e-mail. Hierin staan de bezorgdatum en track & trace code waarmee je de bestelling kan volgen.

Wat is de levertijd?

Je bestelling wordt afhankelijk van de drukte en de beschikbaarheid doorgaans binnen 7 werkdagen geleverd.

Als wij je bestelling overdragen aan het verzendbedrijf dan ontvang je een e-mail. Hierin staan de bezorgdatum en track & trace code waarmee je de bestelling kan volgen.

Komt de leveringsdatum niet uit?

Wij zijn helaas nog niet zover dat wij de datum kunnen aanpassen. Je kan de rozen daarom het beste bij de buren laten afgeven. Als er niemand thuis is, dan komt PostNL vanzelf opnieuw langs.

Waarom ontvang ik mijn bestelling niet binnen 2-3 dagen?​

Wij leveren verse rozen direct vanaf de kwekerij. Je bestelling wordt pas verzameld als je deze geplaatst hebt. Zo ben je altijd verzekerd van goede kwaliteit.

Ik heb geen bevestigings- of bezorgbericht ontvangen​

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een E-mail met de bevestiging. Als je bestelling verstuurd wordt ontvang je een E-mail met een track & code. Heb je niets ontvangen? Controleer dan eerst graag even je ongewenste mail. Stuur bij vragen een bericht naar info@belle-epoque.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?​

Helaas is het niet mogelijk om je bestelling af te halen. Wij zouden deze mogelijkheid in de toekomst graag bieden. 

Garantie 

Een kale wortel roos slaat eigenlijk altijd aan. De belangrijkste oorzaken voor groeistoornissen zijn vorst, te veel of weinig water, de (goed bedoelde) toediening van verkeerde voedingsstoffen/ bestrijdingsmiddelen en de gezondheid van de bodem. 

Omdat wij de omstandigheden en verzorging op afstand niet kunnen controleren kunnen wij helaas geen groeigarantie bieden. Het blijft de natuur en een goede verzorging en grond zijn essentieel. 

Rozen in pot zijn een goed alternatief voor bij twijfel of gebrek aan ervaring op een bepaalde plek met rozen. Een roos in pot is namelijk al aangeslagen en heeft daardoor een voorsprongetje op een kale wortel roos.


    Herroepingsrecht

    Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na levering, zonder opgaaf van reden, terug te sturen naar Belle Epoque. Dit doe je door ons hiervan op de hoogte te brengen per e-mail. Per e-mail ontvang je van ons de gegevens om je bestelling terug te sturen. Je ontvangt het aankoopbedrag retour op je rekening. De planten dienen in gezonde staat en onbeschadigd bij ons aan te komen.  

    Verzendkosten voor retour

    De kosten die gemaakt worden om je bestelling retour te sturen zijn voor je eigen rekening.