Untitled 40
user
Cart 0 0,00

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Bestellen

Het bestellen van rozen is eenvoudig en gaat als volgt:U zoekt de gewenste roos en klikt hierop.Kies de gewenste (en beschikbare) variant: kale wortel, in pot of een XL-klimroos in pot.Kies dan het gewenst aantal.Voeg je keuze toe aan de winkelmand.Ga naar ‘nu afrekenen’ om te betalen.Vul uw gegevens in en selecteer de gewenste betaalmethode. Als je bestelling verzonden is wordt deze bij ons verwerkt. Wij sturen u een E-mail terug voor de bevestiging dat de bestelling bij ons is aangekomen. Met de beperkte beschikbaarheid van sommige bijzondere soorten kan het zijn dat een roos niet voorradig blijkt te zijn. Je ontvangt in dat geval hierover een E-mail en wij storten het aankoopbedrag direct retour.Als je rozen na enkele dagen worden verstuurd ontvang je opnieuw een E-mail met daarin een track & trace code. Met deze code kan je de bestelling volgen.
Het wijzigen van je bestelling is mogelijk totdat je bestelling is verstuurd. Het wijzigen van je bestelling is mogelijk door een e-mail te sturen naar info@belle-epoque.nl of te bellen met 085 060 82 77. 
Het annuleren van een bestelling is mogelijk totdat je bestelling is verstuurd. Annuleren is mogelijk door een e-mail te sturen naar info@belle-epoque.nl of te bellen met 085 060 82 77. 

Betalen

Betalen kan op veel verschillende manieren. Uiteraard kan dat met iDeal, CreditCard, BankContact of met Klarna. Voor iedereen een optie!

Achteraf betalen is helaas niet mogelijk. 

Als je op factuur wilt betalen neem dan contact met ons op. We maken je bestelling dan handmatig aan en sturen je de factuur toe. Let op; de factuur moet voldaan zijn voordat we over gaan tot levering. 

Bezorgen

Soms is een bestelling vertraagd doordat de aangesloten kweker niet op tijd kan leveren. Wij leveren je bestelling het liefst ineens uit en daardoor kan het soms voorkomen vertraagd is. Heb je een vraag over je bestelling? Mail je vraag dan met het bestelnummer naar martijn@belle-epoque.nl en wij komen er zo snel mogelijk op terug.
Je bestelling wordt goed verpakt om uitdroging en beschadiging te voorkomen. Kale wortel rozen zijn in de verpakking op een koele plaats minimaal 4 weken houdbaar. De blaadjes van rozen in pot kunnen iets verkleurd zijn door een gebrek aan licht, dit trekt echter snel weer bij.
Je bestelling wordt afhankelijk van de drukte en de beschikbaarheid binnen 7 werkdagen geleverd. Door de voorjaarsdrukte en corona duurt het soms langer dan wij zouden willen. In de regel geldt het volgende:Voor zondag 12 uur besteld, vaak dezelfde week nog in huis. 90% Wordt op de eerste vrijdag of anders zaterdag erop geleverd.Voor dinsdag 17 uur besteld, de helft van de volgende week in huis. 90% Wordt de eerste dinsdag erop geleverd.Je krijgt van te voren een e-mail met bezorgdatum en track & trace code waarmee je de bestelling kan volgen.
Wij zijn helaas nog niet zover dat wij de datum kunnen aanpassen. Je kan de rozen daarom het beste bij de buren laten afgeven. Als er niemand thuis is, dan komt PostNL vanzelf opnieuw langs.
Wij leveren verse rozen direct vanaf de kwekerij. Je bestelling wordt pas verzameld als je deze geplaatst hebt. Zo ben je altijd verzekerd van goede kwaliteit.
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een E-mail met de bevestiging. Als je bestelling verstuurd wordt ontvang je een E-mail met een track & code. Heb je niets ontvangen? Controleer dan eerst graag even je ongewenste mail. Stuur bij vragen een bericht naar info@belle-epoque.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Helaas is het niet mogelijk om je bestelling af te halen. Wij zouden deze mogelijkheid in de toekomst graag bieden. 

Garantie en retourneren

Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na levering, zonder opgaaf van reden, terug te sturen naar Belle Epoque. Dit doe je door ons hiervan op de hoogte te brengen per e-mail. Per e-mail ontvang je van ons de gegevens om je bestelling terug te sturen. 
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na levering, zonder opgaaf van reden, terug te sturen naar Belle Epoque. Dit doe je door ons hiervan op de hoogte te brengen per e-mail. Per e-mail ontvang je van ons de gegevens om je bestelling terug te sturen. 
De kosten die gemaakt worden om je bestelling retour te sturen zijn voor je eigen rekening. 

Andere vraag?

Naar boven
Ontvang € 5 korting op je volgende bestelling.

Volg je bestelling

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

Inloggen & Registreren
Ik heb al een account
Ben je nieuw bij BElle Epoque?

Volg je bestelling

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

Winkelwagen

Voeg nog 60,00 toe aan je winkelwagen voor gratis verzending in NL.

Je winkelwagen is leeg.

Je hebt nog geen keuze gemaakt.