Algemene voorwaarden
Veel van de rozen die wij aanbieden zijn uitermate zeldzaam en worden slechts in kleine aantallen gekweekt. Wij raden u aan uw bestelling zo vroeg mogelijk te plaatsen om teleurstelling te voorkomen.
Niettegenstaande kan het gebeuren dat sommige soorten toch reeds zijn uitverkocht of door omstandigheden, die wij niet kunnen beïnvloeden, niet voorradig zijn. Hiervoor graag uw begrip.
VERKOOPVOORWAARDEN
Bestelling en levering
Wij nemen het gehele jaar door bestellingen aan. Blote wortelrozen worden geleverd vanaf medio oktober tot eind april, zolang de voorraad strekt en containerrozen (rozen in pot) worden geleverd van mei tot november zolang de voorraad strekt.
Al onze aanbiedingen zijn vrijblijvend. Bestellingen worden behandeld in volgorde van binnenkomst. Zij worden uitgevoerd voor zover de bestelde rozen voorradig zijn.
De prijzen voor beschermde rozen zijn steeds inclusief kwekersrecht. Beschermde soorten mogen zonder toestemming van de winner niet vermeerderd worden.
Gedurende vorstperiode wordt niet geleverd. Indien bestelde rozen zijn uitverkocht of onverhoopt niet aanwezig zijn, leveren wij geen vervanging, tenzij hierom is verzocht.
Verzending.
Vanuit het oogpunt van doelmatigheid verkiezen wij verzending van de planten per PostNL.
De ervaring toont aan dat de planten, inclusief stamrozen, veilig en snel bij de klant worden afgeleverd door PostNL tegen een relatief laag tarief.
De zending wordt per PostNL of pakketdienst gestuurd indien gewicht en afmetingen van het pak voldoen aan de door PostNL of pakketdienst gestelde eisen.
Indien de rozen niet door PostNL of pakketdienst verstuurd kunnen worden, komen wij met eigen vervoer bezorgen. De verzend- en verpakkingskosten worden tegen kostprijs op de faktuur vermeld. Dus naast het bedrag van de planten worden de gemaakte verpakkings- en verzendkosten in rekening gebracht. De bestelde rozen worden verzonden zonder voorafgaand bericht. De digitale rekening van de rozen volgt separaat per email zodra de rozen zijn afgestuurd. De planten reizen op risico van de koper.
Klachten
Wij garanderen soortechtheid van de geleverde rozen. Klachten hierover nemen wij aan tot na de eerste bloeiperiode, echter uiterlijk tot 31 augustus. Andere klachten graag binnen twee weken na ontvangst van de planten. Voor hergroei geldt geen garantie.
About usWhowe are
Belle Epoque Rose Nurseries
Please note that we do not have a store and only sell through the internet.
Information about caring for and pruning roses can be found under advice & inspiration. Do you have a question about an order? First look at the Customer Service page. Is the answer not there? Mail your question to martijn@belle-epoque.nl. By email we can help you the fastest. For questions about our advice we are available Monday through Friday from 17:00 - 19:00 and on Saturday from 10:00 - 12:00. Telephone: 085 060 82 77. Terra Nova Estate, Oud Over 152A, 3632 VH Loenen aan de VechtThe Office
- 70 Washington Square South New York, NY 10012, United States
- +92 423 567
- info@midas.com
The Office
-
Monday-Saturday
11am-7pm ET -
Sunday
11am-6pm ET
The Office
Use the form below to get in touch with the sales team