Assistenza clienti
Saremo felici di rispondere a tutte le tue domande sulle nostre rose, sugli ordini, sul pagamento o su come le tue rose vengono imballate per la spedizione. È meglio guardare prima qui per trovare la risposta alla tua domanda. Se la tua domanda non è nell'elenco, puoi sempre chiamarci o inviarci un'e-mail. Siamo felici di aiutarti
Per ordinare
Ordinare da Belle Epoque è semplice e può essere effettuato 24 ore su 24, 7 giorni su 7 tramite il nostro sito web. Puoi pagare in sicurezza con iDeal, carta di credito o successivamente con Klarna. Dopo l'ordine riceverai un'e-mail di conferma con un link con il quale potrai monitorare lo stato della consegna.
Abbiamo molti tipi di rose in magazzino e ordinarle online è semplicissimo. Ogni rosa ha una descrizione chiara, quindi sai esattamente cosa stai ricevendo.
Contenuto comprimibile
Come posso ordinare?
Het bestellen van rozen is eenvoudig en gaat als volgt:
- Vind de roos van je keuze en klik hierop.
- Kies de gewenste (en beschikbare) variant: kale wortel, in pot of een XL-klimroos in pot.
- Kies dan het gewenst aantal.
- Voeg je keuze toe aan de winkelmand.
- Ga naar ‘nu afrekenen’ om te betalen.
- Vul uw gegevens in en selecteer de gewenste betaalmethode.
- Als je bestelling verzonden is wordt deze bij ons verwerkt. Wij sturen u een E-mail terug voor de bevestiging dat de bestelling bij ons is aangekomen.
- Met de beperkte beschikbaarheid van sommige bijzondere soorten kan het zijn dat een roos niet voorradig blijkt te zijn. Je ontvangt in dat geval hierover een E-mail en wij storten het aankoopbedrag direct retour.
- Als je rozen worden verstuurd ontvang je opnieuw een E-mail met daarin een track & trace code. Met deze code kan je de bestelling volgen.
Cambia ordine
Puoi modificare il tuo ordine purché non sia stato ancora spedito. Per fare ciò, inviare un'e-mail a info@belle-epoque.nl e indica il numero dell'ordine. Puoi anche inviarci un messaggio tramite la funzione chat nella parte inferiore della pagina del negozio online.
Annulla l'ordine
È possibile annullare un ordine fino a quando l'ordine non è stato spedito. L'annullamento è possibile inviando un'e-mail a info@belle-epoque.nl con il numero dell'ordine.
Paga
Paga come preferisci. Oltre a iDeal potete pagare anche successivamente tramite Klarna. Il pagamento sicuro è possibile con diversi metodi di pagamento. Tutti i nostri prezzi sono comprensivi di IVA. Hai un ordine importante? Siamo felici di aiutarti!
Contenuto comprimibile
Come posso pagare?
Il pagamento può essere effettuato in molti modi diversi. Questo ovviamente è possibile con iDeal, CreditCard, BankContact o Klarna. Un'opzione per tutti!
Posso pagare dopo?
Vuoi pagare dopo? Quindi scegli l'opzione Klarna al momento del pagamento.
Posso pagare tramite fattura?
Vuoi pagare dopo? Quindi scegli l'opzione Klarna al momento del pagamento.
Consegnare
Il tuo ordine viene solitamente consegnato a casa tua entro 5 giorni lavorativi. Se una rosa non è in stock, potrebbe volerci un po' più di tempo e ti informeremo. Prendiamo accordi chiari su quando il tuo ordine arriverà a casa tua.
Le tue rose sono ben imballate per un viaggio sicuro. Vengono consegnati tramite DPD o PostNL e possono essere seguiti tramite Track & Trace nella conferma dell'ordine.
Se hai qualche domanda, siamo sempre pronti ad aiutarti!
Contenuto comprimibile
Dov'è il mio ordine?
A volte un ordine subisce ritardi perché il coltivatore affiliato non può consegnare in tempo. Preferiamo consegnare il tuo ordine immediatamente, quindi a volte può accadere che subisca ritardi. Hai una domanda sul tuo ordine? Invia un'e-mail a info@belle-epoque.nl con il numero dell'ordine e ti risponderemo il più rapidamente possibile.
Come spedite le rose?
Kale wortel rozen worden tegenwoordig in papier verpakt en niet meer in plastic in een doos. Omdat rozen in de afgesloten verpakking kort houdbaar zijn, is het verstandig ze bij aankomst direct in een emmer koud water te zetten.
Rozen in pot snoeien wij terug om ze te beschermen tegen warmte en gebrek aan licht. Haal de rozen bij ontvangst direct uit de doos en geef ze goed water. De blaadjes kunnen iets verkleurd zijn door het gebrek aan licht in de doos, maar dit trekt snel bij. Soms kan een steeltje geknakt zijn, omdat we besloten hebben niet alles kort te knippen. Mogelijk moet je dus zelf bij aankomst nog wat snoeien of bloemen wegknippen. We hopen dat er nog een bloemknop heel blijft tijdens het transport, zodat je deze in een vaasje kunt zetten.
Snoeien bij aankomst en de roos in de grond zetten is verstandig, omdat het goed is voor de plant als er weinig blad en lange stelen zijn. Soms is het ook goed om de roos na aankomst even goed te dompelen in een emmer water voordat je gaat planten. Wees voorzichtig met de wortels en probeer deze niet te beschadigen. Daarom raden we aan om de pot soms kapot te knippen bij het verwijderen.
Quali sono i tempi di consegna?
Je bestelling wordt afhankelijk van de drukte en de beschikbaarheid doorgaans binnen 5 werkdagen geleverd.
Als wij je bestelling overdragen aan het verzendbedrijf dan ontvang je een e-mail. Hierin staan de bezorgdatum en track & trace code waarmee je de bestelling kan volgen.
Komt de leveringsdatum niet uit?
Wij zijn helaas nog niet zover dat wij de datum kunnen aanpassen. Je kan de rozen daarom het beste bij de buren laten afgeven. Als er niemand thuis is, dan komt PostNL vanzelf opnieuw langs.
Waarom ontvang ik mijn bestelling niet binnen 2-3 dagen?
Wij leveren verse rozen direct vanaf de kwekerij. Je bestelling wordt pas verzameld als je deze geplaatst hebt. Zo ben je altijd verzekerd van goede kwaliteit.
Ik heb geen bevestigings- of bezorgbericht ontvangen
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een E-mail met de bevestiging. Als je bestelling verstuurd wordt ontvang je een E-mail met een track & code. Heb je niets ontvangen? Controleer dan eerst graag even je ongewenste mail. Stuur bij vragen een bericht naar info@belle-epoque.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja dit is zeker mogelijk. Ons adres is Rietwijkeroordweg 28, 1432 JE in Aalsmeer.
Garantie
Een kale wortel roos slaat eigenlijk altijd aan. De belangrijkste oorzaken voor groeistoornissen zijn vorst, te veel of weinig water, de (goed bedoelde) toediening van verkeerde voedingsstoffen/ bestrijdingsmiddelen en de gezondheid van de bodem. Omdat wij de omstandigheden en verzorging op afstand niet kunnen controleren kunnen wij helaas geen groeigarantie bieden. Het blijft de natuur en een goede verzorging en grond zijn essentieel. Rozen in pot zijn een goed alternatief voor bij twijfel of gebrek aan ervaring op een bepaalde plek met rozen. Een roos in pot is namelijk al aangeslagen en heeft daardoor een voorsprongetje op een kale wortel roos.
Contenuto comprimibile
Herroepingsrecht
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na levering, zonder opgaaf van reden, terug te sturen naar Belle Epoque. Dit doe je door ons hiervan op de hoogte te brengen per e-mail. Per e-mail ontvang je van ons de gegevens om je bestelling terug te sturen. Je ontvangt het aankoopbedrag retour op je rekening. De planten dienen in gezonde staat en onbeschadigd bij ons aan te komen.
Verzendkosten voor retour
De kosten die gemaakt worden om je bestelling retour te sturen zijn voor je eigen rekening.