Direkt aus der Gärtnerei

Die schönsten Rosen für Ihren Garten

Rosengärtnerei Aalsmeer

KlantenSERVICE

Wir beantworten gerne alle Ihre Fragen zu unseren Rosen, zur Bestellung, zur Bezahlung oder zur Verpackung Ihrer Rosen für den Versand. Schauen Sie am besten zuerst hier nach, ob Ihre Frage bereits beantwortet ist. Sollten Sie hier keine Antwort finden, können Sie uns jederzeit anrufen oder eine E-Mail schreiben. Wir helfen Ihnen gerne weiter. 

1. Bestellen

2. Zahlung

3. Lieferung

4. Garantie

1. Bestellen

Bestellen bij Belle Epoque is eenvoudig en kan 24/7 via onze website. Je kunt veilig betalen met iDeal, creditcard of achteraf met Klarna. Na je bestelling ontvang je een bevestigingsmail met een link waarmee je de leveringsstatus kunt volgen.
We hebben veel soorten rozen op voorraad, en online bestellen gaat moeiteloos. Elke roos heeft een duidelijke beschrijving, zodat je precies weet wat je krijg
Wie kann ich bestellen?
Het bestellen van rozen is eenvoudig en gaat als volgt:
  • Vind de roos van je keuze en klik hierop.
  • Kies de gewenste (en beschikbare) variant: kale wortel, in pot of een XL-klimroos in pot.
  • Kies dan het gewenst aantal.
  • Voeg je keuze toe aan de winkelmand.
  • Ga naar ‘nu afrekenen’ om te betalen.
  • Vul uw gegevens in en selecteer de gewenste betaalmethode.
  • Als je bestelling verzonden is wordt deze bij ons verwerkt. Wij sturen u een E-mail terug voor de bevestiging dat de bestelling bij ons is aangekomen.
  • Met de beperkte beschikbaarheid van sommige bijzondere soorten kan het zijn dat een roos niet voorradig blijkt te zijn. Je ontvangt in dat geval hierover een E-mail en wij storten het aankoopbedrag direct retour.
  • Als je rozen worden verstuurd ontvang je opnieuw een E-mail met daarin een track & trace code. Met deze code kan je de bestelling volgen.
Reihenfolge ändern
Sie können Ihre Bestellung ändern, solange sie noch nicht versandt wurde. Senden Sie dazu bitte eine E-Mail an info@belle-epoque.nl en Bitte geben Sie Ihre Bestellnummer an. Sie können uns auch über die Chat-Funktion am Ende der Webshop-Seite eine Nachricht senden.
Bestellung stornieren
Eine Bestellung kann storniert werden, solange sie noch nicht versendet wurde. Stornieren ist möglich, indem Sie eine E-Mail mit der Bestellnummer an info@belle-epoque.nl senden.

1. Zahlung

Bezahlen Sie so, wie Sie möchten. Neben iDeal können Sie im Nachhinein auch über Klarna bezahlen. Eine sichere Zahlung ist mit verschiedenen Zahlungsmethoden möglich. Alle unsere Preise verstehen sich inklusive Mehrwertsteuer. Sie haben eine Großbestellung? Wir helfen Ihnen gerne weiter!
Wie kann ich bezahlen?
Betalen kan op veel verschillende manieren. Uiteraard kan dat met iDeal, CreditCard, BankContact of met Klarna. Voor iedereen een optie!
Kann ich nachträglich bezahlen?
Wil je achteraf betalen? Kies dan bij afrekenen de optie Klarna.
Kann ich per Rechnung bezahlen?
Ja, dat is mogelijk! U kunt uw rozen eenvoudig via de mail bestellen. Stuur ons uw gegevens door en wij sturen u een PDF-factuur toe.

3. Lieferung

Je bestelling wordt meestal binnen 5 werkdagen bij je thuis geleverd. Mocht het voorkomen dat een roos niet op voorraad is, dan kan het iets langer duren en brengen we je daarvan op de hoogte. We maken duidelijke afspraken over wanneer je bestelling bij je thuis is.

Je rozen zijn goed verpakt voor een veilige reis. Ze worden geleverd via DPD of PostNL en zijn te volgen via Track & Trace in de orderbevestiging.

Let op: heeft u een voorbestelling gedaan voor kale wortel rozen? Deze worden geleverd vanaf half november.

Als je nog vragen hebt, staan we altijd klaar om je te helpen!
Wo ist meine Bestellung?​
Soms is een bestelling vertraagd doordat de aangesloten kweker niet op tijd kan leveren. Wij leveren je bestelling het liefst ineens uit en daardoor kan het soms voorkomen deze vertraagd is. Heb je een vraag over je bestelling? Mail dan met het bestelnummer naar info@belle-epoque.nl en wij reageren zo snel mogelijk.
Wie verschickt man die Rosen?
Kale wortel rozen
Onze kale wortel rozen worden geleverd in gerecyclede plastic zakken en een stevige doos. De meegeleverde zak is bedoeld om her te gebruiken, bijvoorbeeld in de tuin of als vuil- of groenafvalzak. Omdat rozen in de afgesloten verpakking maar kort houdbaar zijn, is het belangrijk om ze bij aankomst direct in een emmer koud water te zetten.

Rozen in pot
Rozen in pot snoeien wij terug om ze te beschermen tegen warmte en gebrek aan licht tijdens het transport. Haal ze na ontvangst direct uit de doos en geef ze goed water. Het kan zijn dat de blaadjes wat verkleurd zijn door het gebrek aan licht, maar dit trekt snel bij. Soms is een steeltje geknakt, omdat we bewust niet alles te kort snoeien. Je kunt dan zelf nog wat bijknippen. Met een beetje geluk blijft er een bloemknop heel, die je mooi in een vaasje kunt zetten.

Planttips bij aankomst

  • Snoei de roos bij aankomst licht terug en zet hem zo snel mogelijk in de grond.
  • Dompel de roos eventueel eerst even volledig in een emmer water.
  • Wees voorzichtig met de wortels en probeer deze niet te beschadigen. Knip indien nodig de pot kapot bij het verwijderen.
Wie lange ist die Lieferzeit?
Je bestelling wordt afhankelijk van de drukte en de beschikbaarheid doorgaans binnen 5 werkdagen geleverd.
Als wij je bestelling overdragen aan het verzendbedrijf dan ontvang je een e-mail. Hierin staan de bezorgdatum en track & trace code waarmee je de bestelling kan volgen.
Ist der Liefertermin ungünstig?
Leider sind wir noch nicht so weit, dass wir das Datum anpassen können. Am besten lassen Sie die Rosen daher bei den Nachbarn abgeben. Wenn niemand zu Hause ist, kommt PostNL / DPD automatisch noch einmal vorbei.
Warum erhalte ich meine Bestellung nicht innerhalb von 2-3 Tagen?​
Wij leveren verse rozen direct vanaf de kwekerij. Je bestelling wordt pas verzameld als je deze geplaatst hebt. Zo ben je altijd verzekerd van goede kwaliteit.
Ich habe keine Bestätigung oder Zustellungsnachricht erhalten
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een E-mail met de bevestiging. Als je bestelling verstuurd wordt ontvang je een E-mail met een track & code. Heb je niets ontvangen? Controleer dan eerst graag even je ongewenste mail. Stuur bij vragen een bericht naar info@belle-epoque.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Kann ich meine Bestellung auch abholen?​
Ja, das ist durchaus möglich. Unsere Adresse ist Rietwijkeroordweg 28, 1432 JE in Aalsmeer.

4. Garantie

Pflanzengarantie
Eine wurzelnackte Rose wurzelt fast immer. Dennoch bleibt es ein Naturprodukt, und manchmal kann etwas schiefgehen, beispielsweise durch Frost, zu viel oder zu wenig Wasser, falsche Nährstoffversorgung oder schlechte Bodenqualität.

Deshalb bieten wir eine faire Pflanzengarantie. Selbst bei fachgerechter Pflanzung kann es mal zu Problemen kommen, aber wir finden gemeinsam mit Ihnen eine passende Lösung. Wir finden immer einen Kompromiss, damit Sie zufrieden sind und Ihre Rose eine zweite Chance bekommt.

Rosen im Topf sind eine hervorragende Alternative, wenn Sie sich an einem bestimmten Standort unsicher sind oder wenig Erfahrung damit haben. Diese Rosen sind bereits angewachsen und haben daher einen Wachstumsvorsprung gegenüber wurzelnackten Rosen.
Widerrufsrecht
Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen na levering, zonder opgaaf van reden, terug te sturen naar Belle Epoque. Dit doe je door ons hiervan op de hoogte te brengen per e-mail. Per e-mail ontvang je van ons de gegevens om je bestelling terug te sturen. Je ontvangt het aankoopbedrag retour op je rekening. De planten dienen in gezonde staat en onbeschadigd bij ons aan te komen.  
Versandkosten für die Rücksendung
De kosten die gemaakt worden om je bestelling retour te sturen zijn voor je eigen rekening.